Tällä viikolla olen ajoissa Jehkon haasteeseen (nappi sivussa). On pakko kun tiistaina lähden Ouluun ja tulen vasta perjantaina pois, eli ei kerkiä osallistumaan jos ei nyt tee. :) Tälläinen kortti tuli

 

1246195482_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mulla ei ollut pitsiä joten tein paperista edes pitsireunuksen tohon. :) Kukka on Löytötexistä, paperit on tullu korttilehtien mukana, sydänhaaraniitit ja tarranauha yläällä on Taitopuoti Paperinauhasta ja nalle kuva ja pienet sydämet nauhan päällä on Tiimarista. Tuli ihan kivan näkönen, harmittaa vaan se pitsi.

 

Paperikierteen haasteeseen (linkki sivussa) tein tälläisen

1250444015_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kun mulla on sellasia irtonaisia reseptilappusia laatikoissa, ja oli jo valmiiks tälläinen pieni kansio, päätin laittaa siihen reseptit. Teen ne resepti sivutkin skräpäten. Tuli aika tavallisen näköinen, mutta omasta mielestäni käyttötarkoitukseen sopiva. Vasemmassa alareunassa oleva teksti: "Minun laatikossani on sekaisin runoja ja ruokaohjeita. Ethän pahastu, rakkaani, jos saat tänään päivälliseksi pohjaanpalaneen rakkaudentunnustuksen." Kaivoin heti tän tekstin esille, kun sain idean mitä teen tälle kansiolle. :) Sopi vaan jotenkin niin hyvin tohon.

 

Kaksi päivää töitä ja sit pääsee Ouluun siskon tykö. Oon tiistaina yhteen asti töissä, puol kaks on parturi ja Tampereen rautatieasemalle pitäis lähtee puol neljä. Juna lähtee viideltä. Voi olla vähän tiukka aikataulu, mutta kun pakka kaikki maanantaina tai tänään jo, niin kyllä sitä kerkiää. Ja parturissa en usko menevän tuntia kauempaa (toivottavasti) kun leikkautan vaan. Torstaina mennään sit kattoon Yötä ja Popedaa Rotuaarille. :)

Tällä viikolla oon taas ottanu keventäjät käyttöön. Ja oon muuten käyny lenkillä joka päivä paitsi perjantaina. Tänäänkin olin jo koiran kanssa kolmen vartin lenkillä ja kohta lähen pyöräileen, kun söin jäätelöö. Täytyy liikkua vähän ylimäärästä sillon. :) Muuta hyvää en ookaan syöny juhannuksen jälkeen (vau viikon verran), paitsi Pätkiksen perjantaina kotimatkalla töistä tullessani välipalana.

Mutta nyt pyöräileen kun vielä intoo on. :)